výhody newsletteru

Výhody newsletteru

-    rychle a operativně rozešle newsletter nebo jakékoliv jiné sdělení
-    jde o přesně měřitelnou komunikaci
-    má řádově nižší náklady než klasický direkt mail
-    jde o osvědčený systém pro pravidelné i jednorázové kampaně
-    lze použít pro 10 až 100 000 adresátů 

Co systém umí

-    odeslat newsletter na neomezený počet příjemců (od pár desítek až po statisíce příjemců)
-    odeslat plně personifikovaný email
-    rozdělit databázi do skupin příjemců (například členové klubu, zákazníci, VIP klienti, zaměstnanci, atd.)
-    maily v češtině i angličtině, ale i ve všech světových jazycích (včetně čínštiny, ruštiny či bulharštiny)
-    odesílat z vaší mailové adresy, odpovědi pak mohou chodit přímo vám
-    odeslat newsletter jako graficky atraktivní HTML šablonu nebo prostý text
-    odeslat pouze průvodní dopis s přílohou, hlavní zpráva newsletteru je v příloze
-    testování: systém před odesláním posílá testovací mail ke schválení

Odběratel newsletteru

-    jednoduše může změnit adresu, na kterou chce emaily dostávat (vhodné například při změně zaměstnání)
-    může si vybrat, zda chce dostávat emaily v HTML či textové formě
-    může aktualizovat další informace (například oslovení, telefon, firmu)
-    pokud se odběratel odhlásil, systém se ho zeptá na důvod odhlášení 
-    do internetových stránek nebo e-shopu lze vložit formulář, který umožní odběratelům, aby se sami registrovali k odběru newsletteru

Vyhodnocení pro vás

-    při importu adresátů systém automaticky vyřadí nesprávné a duplicitní adresy
-    sledování všech odkazů v emailu, přesné statistiky počtu uživatelů a jejich chování
-    systém umí zasílat i pdf vygenerované z webové stránky
-    pomocí RSS kanálu je možné přes Ideamail odesílat novinky pravidelně 

Podrobné statistiky

Podrobné statistiky umožňují sledovat:

-    počet odeslaných zpráv
-    počet kliků na jednotlivé odkazy (který příjemce přesně na jaký odkaz kliknul)
-    můžeme porovnávat výsledky jednotlivých newsletterových kampaní
-    mailové kampaně můžeme napojit na účet Google Analytics a zjistit vliv kampaně na návštěvnost webu (nebo počet objednávek nebo poptávek)

Podrobná technická specifikace